Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Petra Kompare Rabič, vodja blagovnih znamk v TKK, in Jana Sedej, kreativna direktorica v agenciji Votan komunikacije.

Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo

Kaj najbolj cenite pri vašem poslovnem partnerju s sosednje strani?

PKR: Votanovci dodobra poznajo in razumejo našo blagovno znamko, poznajo našo panogo in naše ciljno občinstvo. Ko to skombinirajo s svojimi svežimi, kreativnimi idejami, ki izstopajo na trgu, vedno dobimo rezultat, ki je usklajen z našimi poslovnimi cilji in je pri naših strankah zelo dobro sprejet.

Cenim njihov neposreden in sproščen način komuniciranja, v bistvu lahko rečem, da smo se ujeli na prvi pogled.

JS: S podjetjem TKK sodelujemo že tri leta in v tem času so nam omogočili, da smo se dobro seznanili z njihovim podjetjem, panogo in poslovnimi cilji. Najbolj cenim njihovo marketinško strokovnost, razumevanje ustvarjalnega procesa in njihov  pristop k skupnemu delu, ki je usmerjen v iskanje najboljših rešitev.

Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?

PKR: Zame dobro poslovno partnerstvo temelji na medsebojnem zaupanju, odprti komunikaciji in prilagodljivosti. Optimalno je, ko se prednosti obeh partnerjev medsebojno dopolnjujejo, saj to zagotavlja učinkovito sodelovanje, obvladovanje izzivov in doseganje skupnega uspeha.

JS: Dobro poslovno partnerstvo zame pomeni odnos, ki temelji na medsebojnem zaupanju, razumevanju in skupnih ciljih. Ko je med sodelujočimi prisotna prava kemija, ki ustvarja dobro energijo, se zdi vsaka naloga lažja. Naš odnos s TKK-jevci je zelo iskren in pozitivno iskriv. 

Kateri projekt, ki ste ga zasnovali v sodelovanju s partnerjem s sosednje strani, vam je najljubši?

PKR: Vsekakor kampanja za dvig prepoznavnosti blagovne znamke TKK »Nič lažjega«, ki se je v treh letih razvila iz obveščanja o vizualni prenovi embalaže naših izdelkov (slogan »V novi preobleki«) v sporočilo, da prenovljena embalaža kupcem poenostavi izbiro ustreznega izdelka (slogan »Barve poenostavijo izbiro«). S kampanjo smo povečali prepoznavnost blagovne znamke na vseh naših trgih in na prodajnih mestih uspešno zaključili prehod s stare na novo embalažo.

JS: Najljubši projekt je naš prvi skupni projekt »Nič lažjega«, komunikacijska akcija za dvig prepoznavnosti blagovne znamke, ki je na trg pospremila izdelke z novo podobo in hkrati nakazala tudi novo korporativno podobo podjetja.

Jaz in znamke

Najljubša kozmetična znamka:

PKR: Afrodita.

JS: La Roche Posay.

Najljubša modna znamka:

PKR: Nimam je.

JS: Other Stories.

Najljubša znamka hrane:

PKR: Domača.

JS: Trenutno – Indy & Pippa, vedno – Natureta.

Najljubša znamka pijače:

PKR: Voda iz pipe.

JS: Radenska.

Najljubša tehnološka znamka:

PKR: Apple.

JS: Samsung.

Najljubša avtomobilska znamka:

PKR: Lexus.

JS: Škoda.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

PKR: Nike – »Just Do It«.

JS: Coca-Colina kampanja »Santa Claus«.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

PKR: Rhode Skin.

JS: Plakati Hofer cena.

Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?

PKR: Brad Pitt za De'Longhi.

JS: Snoop Doggova kampanja »Smokeless«.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

PKR: Nike, Budweiser, Ryanair.

JS: Ikea, Hofer, McDonalds'.

Najljubši oglaševalski slogan:

PKR: Just Do It (če je pa res!).

JS: Lačen si ful drugačen.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #519.

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji